Baharas her ağladığında mama teklif etmeyin bence. Kilo alımı iyiyse süresini uzatın. Benim oğlum 4 ay 26 günlük 120-150 cc içiyor 3-3,5 saat duruyor. Hiip combiotic kullanıyoruz. Tabi ki ağlıyor ama acıktığı için değil. Oyun istiyor, ortam değişikliği, oyuncak değişikliği ya da sadede ilgi, kucak istediği için. Her ağladığında ben de versem içer tabi ki. Size çok zorluk olur böylesi de.