Elisamira Kizlar selam sezeryan olalı 6 gün oldu bugün bandajim cikti bandaj varken gayet rahattım ama şimdi sağ taraftaki uc dikişler rahat hareket etmemi engelliyor yanıyor bazen hafif neden olur acaba
Ssultannn Elisamira daha çok yeni canım iki haftaya daha iyi olursun acıyor diye yatma sürekli hareket ettikçe daha çabuk iyileşirsin tabi kendini zorlamadan
Prensesannesi21 Elisamira valla canim ben normal doğum yaptım dikisim vardı ama tabi az 1 hafta birsey kullanmadim sonra batikon flan kullandım çok yandı bıraktım. Kaç kişinin tavsiyesi üzerine temasin diye krem var onu aldım deri kremi olani ama kullandiktan 1 gün sonra dikiş yerinde rahatlama hissettim. Tüm dikişler için iyi diye biliyorum. Nemli tuttu acıyı azalttı dikişleri de kuruttu bir yandan ☺️
sinemin Elisamira sürekli hareket et yattıkça yatasın geliyor benim bandajım yoktu gerçi ama ben 2-3. Gün ayaklandım yemek falan yapmaya başladım evdekilere 😏 dikkat et ama enfeksiyon falan kaptırma
Sarisey Elisamira doktorum bana dikislerin saga doğru bittigini orda oldugunu o tarafta agri olabilecegini soylemisti. Tam onun anlattigi gibi anlatamadim ama umarim anlasilir olmustur😅
Elisamira Ssultannn ya peki dikişler elleyince böyle sertlik var normal mi o sol taraf o kadar sert değil ama sağ baya sert
Mysunshines17 Elisamira İç dikislerdeb kaynaklıdır , benim bir ay kadar yanma olmuştu bu yaranın iyileştiği ,dikişin toparlandigi yani iyi anlamda bir durum benim çok canım yanıyordu ağrı kesici ile parol ile dayanabildim
Ssultannn Elisamira yani benim incecik bir dikişti şişlik falan yoktu bilemedim ki 🤷🏻♀️ Estetik dikiş mi normal dikiş mi sizin ? Benim estetik dikiş bi sıkıntım olmadı