MinikEla bugün muz bebe bisküvisi ve pekmez yaptım azcıkta sıcak suyla yumuşattım onu çok iştahlı yiyor bide heyecanla kavanozda hazır püreler almıştık onlarıda arada az az veriyorum çok severek yiyor bende çok mutlu oluyorum ama 6 aydan sonra her gün vericem ya korkuyorum ya onunla doyururusam ya beni emmezse diye