Goncaguldeniz2260 Çok vicdan azabı cekiyorum 2 ay içinde üç kere. Yüksekte düştü 7 aylık bebeğim..bebegi düşenler varmı aranizda😭😭🥺😢😢😢
alchn Goncaguldeniz2260 11 aylık oğlum 2 kez düşürürüm oda annemlerde yatakdan gece fırlıyor bende o kadar vicdan yaptım ki ağladım annemlerde suab yerde yatıyorum napyim vala
mrv-33 Goncaguldeniz2260 bende altı aylıkken bazadan düşürmüştüm çok kötü bi gündü burnu morarmıştı hastaneye gittik çok şükür bişey olmadı o günden beri yer yatağında yatıyoruz üçümüzde en sağlıklısı içimiz rahat. Dikkatli olunmalı herkesin başına geliyor önemli olan önlem almak