Merhaba arkadaşlar
15 aylık kızımın odasında gece lambası var ama birkaç gündür odasında değil salonda kucağımda sızıyor ışıklar açıkken. Dikkat ettim sanki hava karardığında koridorda ışık kapalıysa dolaşmaktan da çekiniyor. Bu aylarda karanlıktan korku olur mu yahu erken değil mi? Nasıl anlatayım ne diyeyim nasıl azaltayım? Yaşayan annelerden destek bekliyorum 💕