Tuba CatBoy Oğlum yaşını doldurduğundan beri atak ile diş çıkarma döneminde olmadığı sürece deliksiz uyuyor
Yagmurbusra CatBoy benim kızım yatmadan önce birşeyler yese bile gece belki 4 de belki de Sabah 6 da bir kez kaldırır beni süt içmek için
CatBoy Tuba biz de oyleydik son 1 aydır sebebini anlamadığım bir şekilde gece kalkıyor ve en az 2 saatten önce uyumuyor 😔
CatBoy Yagmurbusra doktorumuz gece beslenmesine ihtiyacı olmadığını kesmemiz gerektiğini söyledi onu da bırakmaya çalışıyoruz alışkanlıktan kalkıyor sanırım sizinki de
Seden CatBoy yaninizda mi yatiyor, biz 15 gündür yaşıyoruz bunu 3 kere yanıma alıp yatirdim uyuyo ama bu seferde yatagindan uzaklasir diye korkuyorum
Seden CatBoy acaba bize mi ihtiyac duyuyolar bu donem diye aklima geldi de o yuzden sordum, siz ayni odadaymissiniz ama yatak farklı. Bizim oda da farkli baya baya ayriyiz :)) aklima sadece bu geliyo. Umarim kısa sürede gecer artık.
CatBoy Seden uyku danışmanıyla konuştum 19. Ayda uyku gerilemesi oluyormuş bebeklerde 2. Yas sendromuyla birlikte seyrettiğinde daha şiddetli geçiyormuş 3-4 hafta sürebilir sabredin dedi 😌