Çok geçmiş olsun biz de dün aşı yaptırdık ve kriz şeklinde ağlamalar oldu çok fazla bir çay kaşığı calpol verdim hemşireyi aradım be normal dediler ateşine dikkat edin çıkabiliyor bende çok korktum geçici biley merak etmeyin bugün daha iyiyiz çok şükür