Yerfistigininannesi İyi akşamlar kızıma mama aldım Aptamil ama onun yuzunden biberondan bile soğudu önceden sagip veriyodum şimdi biberonu almiyo aptamilin kokusu yüzünden napacam önerisi olan var mı?
Yerfistigininannesi FatmaKrbkl teşekkür ederim elimde bu vardı acaba sevdirebilmenin bı yolu varmı merak etttim olmadı değişecem
Mom14 Yerfistigininannesi bütün mamaların kokusu değişik ama tad olarak aptamilin tadı daha çirkin sevmemişti hipp combiotic seviyo aptamili içmek istemiyodu yarıda bırakıyodu
BaharBebek34 Yerfistigininannesi ben almasi gereken gaz damlasını mamasının içine damlatiyordum. Sab simplex kullanıyorduk ve kızım tadını seviyordu. Belki işinize yarar.🙏
FatmaKrbkl Yerfistigininannesi yani mamaya dışarıdan ilave yapamıyoruz ya damlamalar dışında falan o yüzden bende direk değiştirme seçeneğini yazdım tabi bebeğiniz ek gıda alıyorsa onu bilemem 🤗
Lidya-t Bebelac gold kullandım bebeğim severek içti Bugün markette o yokmuş hipp aldım onu da hiç yadırgamadı hemen içti.