Arkadaşlar merhaba. Bebeğim çok gazlı öyle böyle değil. Zaten kabızlık sorunumuz da var. Gaz çıkardığı zaman da yok böyle bi koku yani. Babası dalga geçiyor oğlum için mi çürüdü senin ne bu koku diye. Bu kadar kokulu olması normal mi acaba ? Sizce bi sıkıntı var mı bilgisi olan var mı acaba bu konuda ?