merviss19 bence kesinlikle oluyor…
15 aylık kızım, huyu suyu her şeyi değişti. İnatlaşmayı öğrendi, kendi yapmak istiyor her şeyi. Yapamadığı şeyde hemen agresifleşiyor, elindekileri sağa sola fırlatıyor, sonra hiç böyle bi şey yaşanmamış gibi gidip alıp seviyor attığı şeyleri.
sürekli bıdır bıdır söyleniyor evin içinde. İstediği olmazsa kıyameti koparıyor. Gözümün içine baka baka inadına yapıyor çoğu şeyi. İzin vermediğim şeylerde kendini yere atıyor, her yerde yere atıyor gerçi. Teyzem kızıma paspas diyor artık 🤦🏻♀️ Yere yatıp yuvarlanıyor çünkü.
Kıyafeti, ayakkabısı, yemeği, içeceği her şeyi kendi seçmek istiyor. Kendi yapmak istiyor. Kendi yapmadığı hiçbir şeyi istemiyor. Liste uzar gider inanın.
napalım, sabrediyoruz. Sabrın sonu selamet elbet :’)