Kalça kontrolünü 1 ayda, işitme testini 1 haftalıkken yaptık. Göz muayenesini 2-3 aylıkken yaptır demişti. İki aylıkken verem aşısı için mecbur sağlık ocağına gidildiğinden hastaneye gitmedim göz muayenesini 3. Ay yaptırdım. Göz için her şey normal dedi. 9 Ay da yeniden muayene edilmesi gerektiğini söylediler. Çünkü ölçümler 9. Ayda yapılabiliyormuş.