Ysftaha768 Kizlar dogum yapali 20 gun oldu dikis yerimi ara ara peceteyle kurutuyorum ancak bazen peceteye cok az sari renkte leke degiyo dikisin sagi solu ve tam ortasinda oluyo toplu igne basi kadar falan cok korkuyorum bu normal mi acaba benim gibi olan var mi
damlahira Ysftaha768 canım iltihap olmuş bendede olmuştu doğum doktoruna söyle krem veriyor hemen geçiyor ihmal etme sakın gamastan diye bir krem vermişti yanlış hatırlamıyorsam
Ysftaha768 Brc32 ben de ondan supheleniyorum insallah degildir doktorum da izinli ayin 28 inde baslama yapacak o zaman gel dedi
Benimoykum Ysftaha768 temizlemek için bişey kullanıyor Musun birde nemli kalmamalı peçete koy 3-4 saatte bir değiştir
Tnsdefne Bende 20 günden sonra şişlik ve kızarıklık oldu doktorum bi türlü iyileştiremedi sonra genel cerraha yönlendirdi ve dr ameliyat yerimden bi kaç kesik açtı bir hafta pansuman ve antibiyotik ile 2 haftada toparladı ihmal etmeyin ben etmediğim halde çok çektim acil dr gidin
MihmininAnnesi Ysftaha768 bende sezaryen olmuştum aksine doktorum doğumdan sonra bir hafta kadar pansuman yap dedi bende kendim batikon aldım enfeksiyon falan kapmadı hemencecik toparlandı dikiş yerlerim.
Senammm Ysftaha768 ayy yarar tabı o nası doktor mus hıc problem olmadı bende yaramda batıgon cabuk ıyilestırır
Zeynep1453 Ysftaha768 canm benm de oldu artarak devam etti enfeksiyon kapmış 4 gün hastanede yattm evde de iğne yaptırdım 4 gün boyunca acil başka Dr bul git muhakkak az az başlıyor sonra artıyor ve muhakkak batikon sür temiz kalsın hiçbir zararı olmaz