Hanımlar dün doktora götürdüm bebeğimi doktor yavaş yavaş yoğurt,elma,patates gibi yiyecekleri tattır dedi. Öyle yedirmek gibi değil sadece tadını alsın diye. Sadece manayla besleniyor. Bir kitapçık verdi ondaki yiyecekleri denet yavaş yavaş dedi. Dün bir çay kaşığı kadar yoğurt verdim biraz surat buruşturdu ama yedi. Bugün de iki çay kaşığı verdim. Yarın üç vereceğim sonra da elma ezip suyunu deneticem. 1,2,3 diye arttırarak. Siz nasıl başladınız neler yaptınız çok acemiyim danışacak kimsem yok başka neler tattırabilirim?