Prensesannsi Hazalperi benimde var ve baya koyu yarın 40 ımız çıkıyo ama hiç azalma olmadı inşallah geçer diye umuyorum
acikahve Hazalperi Cilt rengine göre değişiyor diye biliyorum. Esmerlerde daha koyu bi renk aldığını okumuştum. Tabi sizin teniniz koyu mu açık mı bilemem. Bende hiç net bi çizgi oluşmamıştı. Doğumdan bi hafta sonra o hafif gözüken çizgide yok oldu.