nurelem Kızlar mamaları internetrenmi alıyorsunuz bulunduğum yerde eczanelerde mama bulamadım kaldım öylece
Nurtalib nurelem ben genellikle hepsi buradadan aliyorum hic bi sorun olmadi son kullanma tarihleri de ileri tarihli
HonKiPonKiDoNiNo Eczaneden aliyoruz.. Aptamil anlasmali olanlarda uyguna geliyor 900gr 109 tl.. marketlerde 800gr olanlar 125tL
Nur-akay Demetboz Similac ı e bebek haricinde başka bir yerde buldunuz mu market vs ben bulamadım e bebek uzak kalıyor sürekli gidemiyorum
Aliferman Demetboz bende kullanıyorum oğlum 11 aylık ama gece 3 defa yiyor tok tutuyor olabilirmi sizde durum nedir
Deletedmom513 ben hep ebebekten aldım orda bazen biterdi cicimden jokerden güvenilir sitelerden alırdım marketlerdede bulunur aslında son kullanma tarihine dikkat edin yeterli
Deletedmom513 Nur-akay gitmenize gerek yokki ebebeğin uygulamasından alın öbür gün geliyor genelde bende hep ebebekten alırdım
Demetboz Nur-akay kusura bakmayın geç kaldım sorunuza cevap vermek için sürekli giremediğim için uygulamaya. Ilk basta eczaneden alıyorduk. Baktım çok pahalı netten araştırdım e bebek de yakın olduğu için orası uygun geldi. Malesef bende bilmiorum başka marketlerde olup olmadığını
nurelem Deletedmom513 canım bende netten sipariş vercektim bi arkadaş çocuğum çok kötü oldu vs yazınca korktum biraz
HonKiPonKiDoNiNo İstanbul / Kartal da.. Aslinda 3 eczanenin 1inde muhakkak anlasma var.. SolinNasannesi1-
Deletedmom513 Minikalyam ben similac kullanmadım hiç sitelerde var biliyorum o yüzden yazdım. aptamil ve sma kullandım doğduğundan beri ikisindende memnun kalmıştım
Ygz30 Ben kırmızı beyaz diye eczane sitesi var oradan alıyorum çok memnunum.İki günde geliyor ve tarihide bir sene sonrası.Hipp eczanede 89 markette 72 e bebekde 75 ben 65’e alıyorum
Demetboz Aliferman ben biraz geç kaldım galiba bu soruya cevap vermek için giremiyorum sürekli kusura bakmayın. Bizimki uyanmıyor bıraksam 12 saat uyuyacak ama ben 1 defa veriyorum 12 saat cok uzun zaman saat dilimi olduğu için. Bide her bebek aynı değil.