Denizinannesi52 Kızım 3 ay 3 günlük sürekli ellerini yumruk yapıp ağZına sokmaya çalışıyor yada parmaklarını sokuyor hiç dönmüyor normal mi sizinkiler kaç aylıkken dönmeye başladı beni takip ediyor agu falan da diyor
ozgurkus Denizinannesi52 benim bebeğim 7 aylıktı döndüğünde 😄 3.ayında dönen bebek sanmıyorum var mıdır acaba 🙄
kahvekokusuu Denizinannesi52 benim bebegim 2bucuk aylikken basladi dönmeye doktora daha erken degilmi diye sordum kilosuyla baglantili aslinda fazla kilolu olmadigi icin rahat hareket ediyor demisti 3 aylikken 5750gramdi
n-enes Benimki de aynı 3 ay 11 günlük. Hatta bazen öyle sokuyor ki ellerini ağzına midesini bulandırıyor. Dün doktora götürdüm diş huysuzluğu dedi. Jel verdi dişlerine masaj yapıyorum onunla. Hemen dişi çıkmayabilir ama huysuzluk 1,2 ay sürermiş.
Misssimsek Denizinannesi52 benim.oglan da 3 ay 17 günlük. O el yeme bizde de var. Yana doğru dönüyor ayaklarını kendine çekip ama yüzüstü dönemiyor daha yada yuz ustuyken sirt üstü .
Atomkarinca Denizinannesi52 3 ay 10 günlük kızım burda 2.5 aylik dönen 3 aylik yuvarlanan 4 aylik emekleyen bebek de gordum 😁 tabi daha geç yapanda büyük oğlum hiç emeklemedi yaşında yürüdü kızım 3 gün öncesine kadar hiç dönmüyordu sabah kalktık bezini değiştim ellerimi yikadim geldim yana dönmeye başlamış vakti gelince hepsini yapicak annesi gündüz bol bol yüzüstü köy kol kaslari gelişsin basını tutabilsin yerde beraber vakit geçirin destekleyin sağa sola dönmesi için faydası olucaktir ellerine oyuncak veriyorum 1 dk anca tutuyor iki elini birleştirmeyi yeni öğrendi eller hep bizimde ağzında
Mavisinannesi61 Denizinannesi52 3 aylık dönmesi için erken cnm. Biz 4 ay 25 gunlugunuz yeni yeni dönmeye başladı. Şuan elini tanımaya çalışıyor ondan ağzına alıyor. Bebekler herşeyi ağzına alarak tanirmis cnm.
Goktug1308 CanselK kesinlikle sana katılıyorum 2 ay 10 günlük oğlum var yavastan hafif dönmeye başladı annemler bu cocuk 10/15 güne dönecek diyorlar kiloyla alakalı oldugunu da sanmıyorum yukarıda biri kiloyla alakalı demiş bebekten bebeğe değişir bu durum bence
Denizinannesi52 Sağlık ocağındaki ebe dönmesi gerek dedi ve elinle çıngırak uzat bu aylarda onu tutup alması gerek dedi göbüşünün üstüne yatıyorum bas bas bağırıyo şuan normal yatıyorum sürekli bağırıyo kendi sesini tanımaya başlıyormuş bir yandan çok güzel bir yandna kafam şişti başım çatlıyor 😂😂
CanselK Goktug1308 oyun halısına yatırıyorum tepesindeki oyuncakları tutuyor çok uzun tutmuyor ama tutuyor yine. Yüz üstü yatırıyorum kafasını kaldırıyor bakınıyo indiriyor, yere yatırıyorum parmaklarımdan destek alıp kafasıyla gövdesini kaldırıyor. Hamileyken haftanın 5 günü balık yedim ondan galiba 😂😂 Dokturum öyle söyledi 😂 Siz nolur nolmaz yüksek yerlerde tek bırakmayın
Filizz66 Denizinannesi52 benimkisi iki aylık oldu direk döndü ama asla uğraşmak istemiyor aslında kaç defa döndüğünü gördüm ama yere koyduğumda dönmelk için çaba sarf etmiyor bende ellemiyorum kendisini ne zaman hazır hissederse döner diye. Ellrine gelince benimkisi 3 gün sonra 4 aylık olacak gala oyunca eline almak istemiyor sürekli elini emmek Yada eliyle oynamak istiyor
Goktug1308 CanselK yüzüstü yatırınca bizim oglanda hem kolları üzerinde durabiliyor hemde kafasını uzun süre kaldırabiliyor kafa kaldırma olayını daha bir aylıkken yapmay baslamıstı indirmede ozaman kontrol edemiyordu düşüyordu şaşırıyordu herkes bu kadar erken kafasını kaldırmasına.korkuyorum koltukta bırakacaksam da mutlaka yastıgını yanına koyuyorum.misal biraz önce ayagımda sallarken yana döner gibi yaptı ayagımdan düşüyordu🥺