Dün saat 13.00 dan beri ateş ve ishal var. 16 kez bez değiştiriyorum az az yapıyor bazen fazla ateşi ilaçlarla 4 saatte bir 38.5 buluyor duş fitil carpol düşürebiliyoruz sonra yine aynı probiyotik verdiler evde bende ishali gidericek ve probiyotikli besinler yedirmeye çalışıyorum su içirmeye çalıyorum farklı öneriniz var mı. Antibiyotik 2 gün sonra hala geçmez ise vericem dedi doktor. Bunarada kan testleri temiz çıktı lütfen yardım edin.