Selam anneler , bebeğim 4,5 aylık Atak zamanımızı atlattık 1 haftadır iyi derken son 2-3 gündür ne gece ne gündüz uykusu var emmek istemiyor biberonla mama veriyorum reddediyor dehşet derece de ağlıyor artık tükenmiş hissediyorum kendimi . Geçer mi dersiniz ?