Kızlar Doğum sonrası 10. Gün kontrole gittiğimde doktor rahimin hala 6 aylık hamile rahimi kadsr küçülmemiş ama küçülürken biraz sıkıntılar çekebilirsin dedi ertesi gün tuvaletimi yaparken acımaya başladı sanki oda yerinden cıkıcakmış gibi 😞 Sürekli de sıvı tüketiyoruz süt olsun diye e haliyle dakika başı tuvalete gidiyorum ve artık su içmek istemiyorum tuvalete gitmemek için canım çok yanıyor bu durumu yaşayan varmı ne kadar sürede atlattınız