Arkadaşlar bebeğim 12 günlük ve çok uyuyor bu normal mi ilk 1 hafta hatta 10 gün gece alarm kurup çocuğu uyandırip emzirdim şuan 12 günlük sarılık tehlikesini atlattı artık uyandurimmi yoksa ağladıkcami emzirim bide bazen 15 dk bazen 10 bazen 5 dk sizce ideal emzirme süresi nedir? Acil yardımm!!