Oglum hipp organik.mama iciyor. Teneke olandan degil. Kutu olanınından. Hep 800 gr lık alıyoruz toplu sekilde. Gecenlerde denk gelmedi esim 300 grlık alıp gelmis.mama hazırlicaktım ölcü kasıgına bi baktım gözüme kücük geldi mama oldu su gibi.diger 800 lüklrden kalan kasıkla.bi karsılastırdım o daha büyük. Yani nasıl is bu anlamadım. Neden gramaja göre fark olur. Koydugumuz ölcü sayısı aynıysa icindeki mama aynıysa bu neyin nesi. Bilen vardır belki aranızda 😕