Wolverine eylulmeselesi sezaryenle ne kadar ilgisi var bilmiyorum ben de sezaryen doğurdum 7 buçuk ay oluyor ama bende olmadi. Enfeksiyon veya mikrop kapma ihtimali olabilir
bambammom eylulmeselesi Ben daha once gittim ama pandemiden dolayi gaita testi falan yapilamadi. Bolumler calismiyor dendi ve serum takildi ilac verildi. Ama etkisi olmadi. Ayin 3 unde tekrar gidicem bakalim artik
Aslanmmm bambammom demir ilaçları kabızlık yapıyor iç bence dr a danış hem sezeryandan sonra veriliyor aslında
bambammom Wolverine evet masum oldugunu dusunmuyorum cunku insanin ici disina cikiyor. Daha once kanli ishal sebebiyle gittim arastirma hastanesi olmasina ragmen bisey yapamayiz bolumler kapali dendi. Umarim bu gidecegim yer bakar😔
bambammom eylulmeselesi Bagirsaklar insanin ikinci beyni diyorlar. Benimde fazlasiyla stresli bir yapim var zaten bagirsaklarimda sorun yoksa psikiyatriye gidicem
eylulmeselesi bambammom bende aynı sekılde asırı takıyorum strestende olabılecegını dusunuyorum reflor kullandın mı canım ışac recetesız satılıyor doğal probiyotik
eylulmeselesi CansuveCan canım ya kusura bakma ama bugun sabah tekrar ıshal olmusum cok korkuyorum senınkı ne kadar surede geçti doktorafa vırusteb dolayı gıtmeyı ıstemıyorum zaten lohusayım cok zor gunler gecırıyorum psıkolojık olarak sureklı tuvalete cıkmıyorum ama karnıma kramp gırıyo tuvalte gıttıgımdede ıshalım
CansuveCan eylulmeselesi canım bir 10 gün falan olmuştu sanırım benim. Sürekli gazım da vardı ama sı iç bol bol dediğim gibi içimiz temizleniyor diyordum ben hiç kötü düşünmemiştim yani o zamanlar senin ne kadar oldu
eylulmeselesi CansuveCan canım ben dogum yapalı 18 gun oldu ılk hafta 3 gun oldum sonra duzeldı sonra bır kere daha oldum bır gun gecti sımdı tekrar oldum çok afedersın dıskım ıshal olmasamda hep yumusak cok streslıyım
Cngzhn Benim de bebegim 15aylik,ilk 40gunum ishal,degsk bir tuvalet duzeniyle gecti,yemek yer yemez kendimi tuvalette buluuodm,doktora gttm tahiller yapildi pskoljk dendi,hala ara ara oyle olurum,cok zor zmanlardi,emzirmye kalkar tuvalete kosardm gece
eylulmeselesi Cngzhn ben psıkolojık olarak asırı zor bı durumdayım daha kırkım cıkmadı doktora gıtmeyede korkuyorum asırı streslıyım benımkıde psıkolojık olabılır mı nasıl gectı senın canım
CansuveCan eylulmeselesi bence stres olacak bir durum değil. Rahim toparlanma sürecinde bağırsaklar yerlerine gelmeye çalışıyor içimiz hamilelik döneminde alt üst oldu. Toparlanması zaman alacaktır tabi. Kötü düşünme.
eylulmeselesi Cngzhn canım sende mı yenı dogum yaptın nasılsın ben sureklı kabızdım dogumdan once sımdı sureklı yumusak oluyor anıden gelıyor tuvaletım tum duzenım degıstı
Cngzhn Benm 15ay oldu canm,su an hala yumusak tuvaletim,butun duzenim degsti,kabus gbydi ilk aylar,kolonoskopi disinda tum tetkikleri yaptrdm
eylulmeselesi Cngzhn canım bende kolomıskopiden cok korkuyorum gıtsem belkı ıster dıye sanah bır kere tuvalete cıktım tamamen ıshaldım onun dısında bir daha çıkmadım şu saate kadar aslında ishal denmez buna ama neden böyle oluyor bilmiyorum stres veya baska sebep olabılır mı bılmıyorum
Cngzhn eylulmeselesi mesela ben bugun yine oyleym ,ibs diye bi sendrom var,strese bagli bagrsak hastalgi,doktor bana onu demsiti,mesela bugun midem kotu be bagrsaklarim da kotu
eylulmeselesi Cngzhn evet canım bılıyorum onu bazen ıshalım bazen degılım karnım sureklı gurulduruyo benımkıde oyle olabılır
eylulmeselesi Cngzhn canım senin dışkında incelme oluyor mu buda mı ibs ile alakalı benımkı ince süreklide