HazelK HappyKids Ben emziği verdiğimde direk aldi bebeğim anca birşey emmek istiyordu. Şimdide sadece uyku vakti geldiğinde veriyorum bağımlı değiliz ama vazgeçemiyoruzda 😁
Nesrin54 ilkgozagrimmmm süt gelmesini istiyorsa açlık hissediyordur belki bilemiyorum Bizdeki amac tamamen emme istegini gidermekti cnkü😊
ilkgozagrimmmm Nesrin54 tokken keyifliyken veriyorum alışsın diye itiyor. açken veriyorum kızıyor 😀 biraz huysuz oğlum galiba o yüzden 😀