Ya içim bi türlü rahat etmiyo, prima aktif bebe kullanıyorum bebegimin zıbınını açıp elimle beze dokununca baya bi dolu gibi gidip degiştiriyorum bezi çıkartıp katlayıncada elime hafif geliyo bu bez agırlıgını nasıl ölçücem doyuyomu doymuyomu anlamıyorum 2 ay 12 günlügüz 50 günlükken ameliyat olduk kilo o yüzden alamadı simdiden sonrasını takip etmem gerekiyo ama bez kafamı karıştırıyo, günlük 3 4 tane bez alıyorum