Adelim bence mamaya hiç alışmayın alıştırmayın, ek gıdaya geçince memeden yine ayrılmaz. Ek gıdada kabak havuç çok lezzetli yapıyor bebekler severek yer. Bezelyede çok seviyorlar ( bezelye haşladıkyan sonra zarını temizleyin tehlikeli boğaza yapışır ) Bunlardan verirsen alışabilir kaşıkla yemeğe.