Kızlar bebeğim 4 aylık doğduğunda baş çapı 37 santim de dün 4 ay aşımız vardı ebe baş çevresi ölçümü yaptı 38 çıktı hedo normal olduğunu söyledi ama bana göre normal değil endişeleniyorum fikirleriniz nelerdir endişelenme mı gerek mi doktora götürmeli miyim