Ben 22 gunlukken nuk la basladım ilkte tutmadı sonradan tuttu şimdide avent kulanıyorum onuda 20 dk gln ugrastım surekli agzından attı kusar gbi oldu pes etmedim ugrastım verdim en sonunda tuutu ve emzikle uyuya kalmıştı sizde deneyin tutar belki inşalah ve yegenimde tutmuyor annesi ne kadarda ugrassa fırlatıyor ama emzik bir kurtarıcı gercekten cok şükür ki emzik var yani dua ediyorum yapana satana 😂