Ya kızlar bişey danışıcam benm bebeğim de sadece anne sütü alıyor 5.aya giricek 4 ay 24 günlük suan geçen ay 300 gram almış doktor az bidahaki ay eğer 700 gram almış gelmezse tahlil yapıcam dedi ama ben eve tartı aldım bugün tattım 300 gram almış yine 10 gün sonra kontrol var. Bebeğimin suan kilosu 6700 iyi değil mi ya neden böyle dedi doktor 😔