Iremm38 Bebeğim kuvezde 11 gün oldu bugün kokusunu içime çekemedim dokunamadım çok özledim onu emmesi gelişmemiş dua edermisiniz canım çok yaniyo 😔😔🤲🤲🤲
Tospikinannesii Iremm38benım bebeğimde yattı 4 gün doğumda ciğerlerine su kaçmıştı umarım senınkıde çıkar sağ şaşım güzel anne ❤️
Ayseeyk Iremm38 Rabbim yardımcın olsun oğlumda 18 gün kalmıştı. Bol bol dua et enerjini topla çıkacak ve sana ihtiyacı olacak. Sütün geliyorsa eğer sağıp dondurucuya koy çok iyi takviye oluyor🙏
Papatyaseverr Iremm38 kuş seni çok iyi anlıyorum 32 gün küvez yolu bekledim çok zor rabbim en kısa sürede sağlıkla kavuştursun sizi 🌸
temmuzgunesii İnan yalniz degilsin bende yavrumun yolunu gozluyorum guclu durmaya calisicaz hayirla saglikla kavusucaz insallah yavrularimiza bol bol dua edelim