Yenianne135 Güzel anneler sütünüzü elle mi sağıyorsunuz yoksa sağma makinesiyle mi? Ben çalıştığım için elle sağım yapıyorum ama hem sütün hepsini sağamıyorum hem de sütüm az çıkıyor. Bu arada bebeğim 4 ay 19 günlük. Sizce süt sağma makinesi almalı mıyım ?
01_210820 Yenianne135 bende wee manuel aldım ancak hiç önermiyorum manuel elektrikli en kullanışlı olanı
Yenianne135 Yenianne135 ha bu arada makineyi sağlık ocağındaki hemşireye sorduğum da elle sağım yap yoksa sütün azalır dedı. Pompa ya da makine kullananlar gerçekten de sütünüz azaldı mı?
KahramanAnne Yenianne135 elektirikli kullanıyorum oğlum 2 ay 20 günlük ve sütüm azaldı iyice 90 cc 7 8 saatte zor çıkıyor asla da emmiyor çok üzülüyorum oğluma günde 2 kere anne sütü verebiliyorum 90 cc olacak şekilde . Oda eminim zamanla bitecek
KahramanAnne Antalyali Ne güzel sizde azalmamış rabbim daha çok arttırsın inşallah. Ama benim sütüm çok azaldı sürekli sağmama rağmen 😔
mayispapatyasi Yenianne135 tabiki almalisin buyuk kolaylik ben surekli evde oldugum halde manuel pompa aldim benim bile cok isime yariyor
Yenianne135 mayispapatyasi tamam canım yorum için sağol azalmasından korktuğun için şu ana kadar almadım😭
mayispapatyasi Yenianne135 bende azalma sikintisi yasamadim aksine artti sutum. Ve gogus ucum yokken pompa sayesinde cikti bebegim daha rahat tutuyor. Gun icinde bol su ic, dut kurusu ye. Su icmek sutu cok guzel artiriyor. Ben 4 lt su tuketiyorum. Emzirirken diger gogsumdende akar.
Yenianne135 KahramanAnne Allah yardımcın olsun canım bizde ikinci aydan beri meme reddi yaşıyoruz neler çektiğimi bir bilsen inşallah geçer
Yenianne135 mayispapatyasi maşallah canım bende su içemiyorum iste ilk başlarda benımde öyle emzirince diğer göğsümden akardı şimdi ise meme reddiyle uğraştığım için sütümde azalma oldu