Kızlar bebeğim 5 ay 12 günlük bugun doktor ek gıdaya başlayalım dedi bebeğimde süt alerjisi var bnm buharda pişirip corba kıvamında mı versem yoksa catalla ezip denedim ilk az önce havucu ama agzını acıyo yemek istiyo galiba tam kıvamlı olmadıgı için geri cıkarıyo birde havucu haşladım dieyelim ki onu bir daha öğün veremiyor muyum acaba 20 dk haşlanıo hepsinide bitiremez suan tadımlık dökmek pek mantıklı gelmio ama nasıl yapayım bilemedim bnm gibi bebeğinde süt alerjisi olan bu süreç nasıl doktorum yogurt dene belki tepsi vermez dedi ama ilk öle başlatmayalım dedik sonra ilk deneyimi sıkıntılı olmasın die