sweetwitchzey Karaoglannesi donmedi valla :) ben hamileyken asiri kilo aldim 87 yle doguma gittim dogumdan sonra bir ay yemedim icmedim tatli sekerli ekmek pilav vs 68 oldum simdi yiyorum ama almiyorum cunku emzirmek yakiyo 68 de kaldim ne indim ne ciktim biraz tutsam bogazi veririm gene ama su ara tutasim yok 🤭
bitterikolata Cgdmltr93 valla benim kuzenimin oğlu da ilk ay böyle aldı gözümün önünde neden olmasın ki 😂😂
sinemin bitterikolata İnandıramıyorsun ki işte 😂 herkesi kendileri gibi olmak zorunda sanıyorlar Kimsenin bebeği bir değil bunu anlayan yok
EylulEmre sinemin maşallah allah bağışlasın doğrudur benim oğlum da öyleydi 3 aylık diyince dönüp bir daha soruyorlardı 3 aylık mıı diye şimdi maşallah kızımda öyle kilo alımı çok guzel
sinemin Cgdmltr93 nerden biliyorsunuz alamayacağını kim söylüyor ya ? Benim kızım 2900 doğdu ilk ayında 4950 ydi o zaman benimki de 2 kilo 50 gram almış olamaz ama aldı Her bebek aynı olacak değil ve her annenin sütüde aynı değil.
bitterikolata sinemin valla çok garibime gidiyor günümüzde kendi bebeği bişeyi yapamadıysa konuşma yürüme mesela aaa o kadarken yapamaz diyor başkasına kendi bebeği az kilo almışsa aaa o kadar alamaz yok alüminyum herşeyi doğrusunu siz belirleyeceksiniz
Ekin2020 Benim bebeğim de 1 ay erken doğdu 2200 gr dı doğum kilosu birinci ayımızda tam 3000 olmuştuk☺️Yeni yeni emmeyi öğreniyor mama da veriyorum tabiki inşaAllah bizde hızlı toparlarız Maşallah herkesin bebeğine🤲🏻
heyecan sweetwitchzey ya inş.benimde ikinci aydan sonra öyle olur benim bebeğim de ilk ay 1 kilo aldı ikinci ay 600 alınca doktor mama takviyesine başlayabiliriz kilo alımı çok düşük olmuş bu ay dedi çok üzüldüm