Sevgili anneler oglum 3 ay 9 gunluk 10 gundur gece gunduz uyumuyor aksam 6 da da aglama krizi basliyor gece 12 ye 1 e kadar sonrasindada cok az uyuyup tekrar kalkip aglamaya devam ediyor.Doktora goturduk fiziki kontrol ve tahliller yapildi biraz kansizlik çikti. .doktor cok kucuk dedi ve ilac vermedi 🙄benim doktorum ilaca bitkisel seylere karsi tamamen gaz ilaci dahi rezene vs de sadece d3 kullanabilirsin diyor..
Rezene cayini kullanan varmi? varsa ne kadar veriyorsunuz? işe yariyormu uyku ve gaz konusunda