Dd1619 14 aylık kızım,bağırmadan iletişim kuruyoruz.Elbet huysuzlandığı oluyor ama idare ediyorum bir şekilde.Hayırı öğrettim bilir,bağırmaya zaten asla kıyamam.Ortamda ses yükselince bile korkar yüzü değişir,direkt ona bağırsam aşırı korkar ben kıyamam kesinlikle.Zaten el kadar yavrum bağırsam hırsımı alsam elime ne geçecek🙏🏻