Gokcen görünüş olarak güzel ama bebek 1 yaşına filan gelince zor oluyo oturma yeri dar oluyo büyük olduğu için bagajda tüm yeri kaplıyor yolculuklarda ağır oluyo o yüzden daha pratik tam yatar baston bebek arabaları tercih etmeni öneririm ben bi heveslen travel sistem aldım ayriyettetin şimdide baston aldım ozaman ki aklım olsa tam yatar baston alırdım 🙈yinede siz bilirsinz