Zeyk Cok sükür kilom yok iyi ama su önde ki azıcık göbek beni bitiriyor sırf onun için spora baslycam ama doğum yapalı 5 ay oldu daha erken midir ?
Emos01 Zeyk Doğumdan 1 ay sonra kontrole gittiğimde doktorum 2 hafta sonra mekik çekmeye başlayabilirsin demişti.Aşırı ağır sporlar yapmayacaksan , göbek eritmek için geç bile 5-6 ay. Ben akşamları fırsat buldukça çekmeye çalışıyorum canım
Aaceylans Zeyk ben spota başlamak için 40i çıkarmayı bekliyorum 20 kilo aldım 10u gitti kalan için spor şart:)
miliaris Zeyk 6 ay oldu dogum yapali, 4. Ayda spora basladim ama spor hocasi karin hareketleri yapmama 6. Aya kadar izin vermedi..onun disinda normal sporumu hep yaptim, simdi de pilatese baslayacagim yavas yavas..
Zeyk Emos01 kaç çekiyosun mekik herakde birden yüklenmek ağrıtabilir de gitti mi bari o göbek hamur gibi yaa
Emos01 Zeyk aynen canım, eşim asker o sürekli spor yapıyor akşamlarıda yardımcı oluyor o ne kadar derse öyle yapıyorum. İlk zamanlar 10-15 yeterli olur canım.
Deletedmom47 Arkadaş Doğum göbeği hemen gitmiyor zaten etrafından normel sezaryan ikiside öyle rahim toparlanması olayı var zaten üstüne sezaryen olunca uzuyor sadece genel olarak tamamıyla bir seneye toparlanıyormuş .Bizde sezaryen olduk işte 15 kg aldım 13 kg gitti ama göbek var yani hamileliğin olayı rahim vs toparlanıyor git gide ama henüz 50 gün felan oldu bi 6 ay sonra orta karar oluruz 🙈😂
Deletedmom47 Zeyk Yok be tatlım kg olunca daha beter oluyor şahsen kötünün iyisi Benin gördük bayaaa genetik yapıylada alakalı ama göbek hamilelikte çok gerildiysede değişiyor hep