Merhaba , 2 aylık bebeğim var normalde her gaz çıkarışında ufak bi kaka yapardı bezine sürüntü gibi yani her bezi kakalı çıkardı bu yüzden ama 2 gündür bezleri sadece çişli dün 2 kere bugün de 1 kere kaka yaptı ıkınarak baya gürültülü ve hafif bezin kenarlarından taşmıştı baya suluydu rengi sarı yeşil arası hafif parçalı ama sulu geldi bana sanki.2 gündür kakasını bu şekilde sabah 6-7 gibi aynı saatte yapıyor.böyle sulu ve tek seferde fazla yapması normal mi? Sizin bebeler nasıl yapıyor bezi dolduruyor mu kaka ile?