Mavi098 oğlum Şubat doğumlu, kafasında peruk varmış gibi saçlarla doğdu. Ne eldiven ne şapka ne de önlük takmamıza izin verdi. Banyodan sonra bile takamayınca saç kurutma makinası kullandık. Çok şükür hasta olmadan geldik bu güne kadar. İstemiyorsa bence zorlamayın.