Oglum 1 yaşını doldurdu, ben çalıştığım için otomatikmen sadece akşamları emzirebiliyorum ama şu son bir kaç aydır gece çok uyanıyor bende doktora götürdüm bana gece tahili önerdi ilk başlarda onu yediriyordum ve üzerine yine çorba içiyorum gece tok olsun diye ama bir kaç kez uyanmiyorsa çoğu kez uyanıyor ve ben çalıştığım için çok zorlanıyorum tavsiyeleriniz yada gece uyanmamasi için tarifleriniz varsa alabilirim
Yardıma ihtiyacım var anneler bana bir yardım edebilirseniz çok sevinirim 😇