Aras4321 Kızlar dün bir yakınımız kefiri önerdi bende bi içip deniyim dedim ama çokta umudum yoktu sütüm artacak diye .. dün içtigimden beri göğüslerim o kadar şişkin ki göğüslerim ağrıyor resmen sütü az olan anneler kessssinnnnlikleeee deneyin
Balbocegi Aras4321 ben sürekli tüketiyorum. Fakat öyle abartılacak kadar artan sütüm yok. Yanlız ben çok uzun zamandır içiyorum. Vücut alıştı artık kefirde ondan da olabilir
duygukoc Aras4321 bende meyveli kefir içiyorum sütüm çok elle sağmada 1 göğüsten 100cc çıkıyor ama kefir çoğaltmadı hâlâ 100 çıkıyor
paputmoms Aras4321 bazı bebeklerin süt ürünleri alerjisi olabiliyor ve aileler doktorlar farkedemiyor bizde olduğu gibi o yüzden bence alerji olup olmadığından emin olunarak kefir içilmeli
akkls Bnde kendim mayalıyorum içince bnde farkettim bebeğim 8 aylık eskisi kadar çok emmiyor tabi artınca zorla emzirmeye çalışıyorum ağrıdan