Asaf1 Kızlar normal doğum sonrası kontrol de doktor ne yapıyor, benim kanamam devam ediyor ve doktorum gelmen şart diyor.
SinemAlaz Asaf1 Asaf1 alttan muayene ediyor benşmde kanamam varken muayenem oldu bakması gerçekten şart rahim yerine yerleşmiş mi bi sıkıntı var mı kontrolü olmalısınız
Ackdnz Asaf1 sakın korkma git bende korktum gitmedim neler çektim dikişlerim iltahaplandı falan bebeğime bakamaz olmustum
Duru345 Asaf1 alttan muayene ediyorlar canım kanama da olsa bakılıyor benim o gün sansa kanamam olmamıştı
Minik1anne SinemAlaz ayy canım biz 3 aylık olduk ama ben sıkıntı görmedim kendim de gitmedim de gitmem mi gerekiyor
eylulmin Asaf1 benim doktorum hem alttan muayene etmişti hem de karnımdan ultrasonla bakmıştı. Muhakkak gidin. Hiç acı filan hissetmiyorsunuz zaten
Asaf1 Teşekkür ederim arkadaşlar. Sadece kanama varken nasıl olacak diye tereddütte kaldım sormak istedim.