Meteninannesii Boncukspor evet dediğiniz gibi oldu ama oğlumun kasıklarında sırtında ensesinde yüzünde hatta göz kapaklarında bile döküntü oluştu ve doktorumuz banyo tavsiye etmedi
Boncukspor Meteninannesii bizde öyle bir şey denmedi, çocukta normale dönünce zaten banyoda ateşten dolayı çok ağlıyor olduğundan kendine gelince de banyo yaptırmanız ekstra rahatlatti
Papatyaseverr Meteninannesii teşekkür ederim anladım canım geçmiş olsun rabbim kısa sürede şifa versin güzel bebişimize
Deletedmom368 Meteninannesii Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum. Benim arkadaşımın bebeği de Eylül ayında geçirdi 6. Hastalığı atlattı çok şükür sizde bir an önce atlatırsınız inşallah. Çok geçmiş olsun. 🌸