metay5 evet canım bizimki de öyle kaç aydır aynı emzikler ağzında ve artık baktım resmen kokuyo emzikler 🤦🏻♀️ Avent ultra air kullanıyoruz aslında yeniden almak istemedim hem bıraksın istedim hem de çok pahalı bi emzik. Ama olmadı işte durmuyo bu ara gündüz de emzikli hep. Şu dişlerini çıkarırsa belki bıraktırırım inşallah. Burda bi yazı okumuştum birisi emziğin ucunu kesmiş de öyle bıraktırmış dene istersen canım.