mermik ben pilsanın çitini kullandım ve çok memnun kaldım oğlum 6 aylıkken aldım 1 yaşından fazla kullandım güvenli oluyor çocuklar için emekleme döneminde ve çocukların daha çabuk yürümesini sağlıyor tutunarak kalkmasını kolaylaştırıyor oğlumun beşiğini bozunca düşmemesi için yatak kenarında da kullandım ben faydasını çok gördüm şuan 2,5 aylık bir oğlum var onun içinde kullanıcam