Kızlar aynı ilde farklı bir semte taşındık kendim için sağlık ocağını değiştirdim taşındıgımız mahalledeki sağlık ocağına aldım kaydımı e devlet üstünden. 2 bucuk aylık kızım var şimdi anlamadığım durum şu ki benim sağlık ocağı değişince kızımda buraya geçiyor mu otomatik olarak yoksa kızımıdamı taşımam lazım çünkü kendi kaydımı e devletten yaptım eğer kızımıda taşımam lazımsa e devletten onu yapabiliyormuyuz