kirmizitilki hiç uyku sıkıntımız olmamıştı. 6 ay 12 günlüğüz. 2 aylıkken gece uyanmalar bitti 4 aylıkken desteksiz uyumaya başladı 5 aylıkken odasına geçirdik. 6 aylık olduğundan beri destekli uyuyoruz yine, diş dedik atak dedik, 6.ay aşıları dedik. Ama yine uyumasında sıkıntı yoktu. Ta kiii dün geceye kadar. 4te uyandı ayaklarını yatağa vuruyor, uykulu bir şekilde debeleniyor, ne uyumak istiyor, ne de uyanmak istiyor gibiydi. 7ye kadar yanındaydım. Demek bu da bir dönem.. Atlatacağız, ne yapalım.. Hepimize kolaylıklar.
NurNaz ayy aynııı ben, düşüncemiz bile aynı, diş 😂
kirmizitilki
NurNaz