Benim kızım da sürekli gülücükler saçıyo artık 🤩Gazı biraz azaldı. Uykusu geldiğinde gözlerini ovuşturuyo, ben ona bişey anlatırken sanki cevap verirmiş gibi bişeyler söylüyo. Uyandığında yanına gidiyorum artık beni tanıdığı için beni görür görmez gülüyo 🥰