EsilaMeryemim bağırsaklarda tahribata yol açar anlamayıp diyet yapmamanız, cilde geçer sonrasında solunum yollarına da geçebilir, maalesef ilerde kendisinin tüketmesini de engelleyebilir, iyileşme süreci uzar, bir arkadaşımın kızına 1 yaşındayken tanısı kondu şu an 5 yaşında hala süt ürünleri tüketemiyor pişmiş bile yiyemiyor çorbanın içindeki krema bile çok ciddi kabarmasına yol açtı geçende 😔