Erenbebeninannesi Kızlar babam korona olmuş doktor bi kutu hap vermis ama içinden bi anda 8 tablet alması gerekiyormuş varmı korona olup ta hapları bu sekilde alan zararı falan olmazmi ya 8 tabletin aynı anda alınması
NaimeYilmaz Erenbebeninannesi Ne olduğu önemli vitaminde vardır içlerinde ağrı kesici falan. Tabii ilaç demek bağışıklılığın düşmesi demek. Sadece korona dönemi olarak bakmamak lazım. Her hastalıkta içiyoruz, bir şey olmuyor. İçmesi gerekiyorsa içmeli🤷♀️
Kuzumveben Erenbebeninannesi benim esim gecirdi hemde hastanede kaldi 8 gun oglen 12 adet hap aksam ise 8 tane hap iciyordu canim 8 gun hastanede yatti sonra eve gecti
boncukhaniminannesi Erenbebeninannesi canım üzgünüm ama alınması gerekiyor ise alması lazım bizde geçirdik bende içtim aynı gün içinde 6 tablet içtiğimi hatırlıyorum 😞 Rabbim bir an önce şifasını versin ama kendiside takviye yapsın c vitamini alsın mandalina çıktı bol bol yesin ayva nar hepsi çıktı tuketsin bol bol
Erenbebeninannesi boncukhaniminannesi evet canım takviye yapıyor zaten bugün ogrenmis korona olduğunu dün belirtilerini yaşamış test yaptırmış bugün çıkmış sonuç mandalina yiyorum dedi zaten aradigimda incir falan yiyorum dedi
Balbocegi Erenbebeninannesi aa öyle mi? Bizimkilere de hepsini aynı an da yutacaksınız demiş. Çok geçmiş olsun
boncukhaniminannesi Erenbebeninannesi ishal başlayabilir başlarsa çok incir yemesin canımm ama mandalina tuketsin elbet Allah’ın izniyle geçecektir
Erenbebeninannesi Mother_ Grip belirtileri canım üsutmusum hastayım demisti aradigimda test yaptırdım sonuç yarın çıkacak dedi bugün de aradım corona olmuş
Mother_ Erenbebeninannesi coronada burun akıntısı oluyor mu peki terleme felan. Grip gibiyim korku düştü içime bebeğim var
Nur_emir Erenbebeninannesi benim annem de ayni sekilde kullandi ilk gun biraz agir geldi ilac ama ikinci gun birsey olmadi dr u ilacin disinda 5 litre su ic demisti anneme
Erenbebeninannesi Nur_emir Hmm anladım cnm bugun sadece 8 tablet alacakmis yarından sonra da 3 er tablet demiş doktor
Erenbebeninannesi Mother_ babamda vardı cnm sesi falan gitmişti her insanda farklı olabilir belki babam üsutmusum demişti cunkü
Cinaralininannesi Erenbebeninannesi geçmiş olsun benim de babam, annem ,eşim ve ben koronayiz, ben emzirdigim için vermediler ilaç , eşim annem babam kullanmadı, fakat babamın öksürüğü arttığı için kullandı ilacı çok şükür şuan hepimiz iyiyiz,