izmirliannee Fatmallper1 hic bilmiyordum bebek suyuyla mama yapildigini dusunmemisim bende bekleyeyim
Miniminiprens Fatmallper1 ben anneme kalmaya giderken o sudan alıyordum doktora söyledim direk ısıtıp veriyorum diye sıkıntı olmaz demişti
nursocum Fatmallper1 bazen bende öyle yapıyorum ama yetişmediği için Çeşme suyunu kaynatıp 40 derece soğutup veriyorum. Bizim Çeşme sularımız içiliyor bu arada
Deletedmom5284 Fatmallper1 Ben kaynatıyorum ama ılıtıp mama yapmak için yani soğuk mama olmaz sonuçta 😂 bazen de kaynarla soğuğu karıştırıyorum
Fatmallper1 Deletedmom5284 😂😂 ya onu bende yapıyordum 😂öyle bir ağlıyor ki beyefendi soğumasını beklemiyor mama saati gelince beni de istemiyor 😂
OzgE_K Benim arıtıcım var ordan ılıtıp kullanıyorum içirmek içinde arıtıcıdan veriyorum kaynamış soğumuş veya bebek suyu paket su kullanmıyorum yanlış mı yapıyorum bilemedim 🤷🏻♀️